خرید ups

Wiki Article

متاسفانه با شرایط کنونی واردات در کشور، امکان دسترسی و تامین برخی برندهای خارجی ممکن است آسان نباشد، بنابراین شناخت برندهای مطرح در این بازار، میتواند به شما در انتخاب سیستم جایگزین کمک نماید.

مگامداوم به سرعت، به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای تامین قطعات الکترونیکی اوریجینال مورد توجه شرکت های تولید کننده و پشتیانی کننده یوپی اس و همچنین فعالین بازار تامین قطعات الکترونیک قرار گرفت.

توصیه می‌شود برای دریافت قیمت دستگاه مورد نظر خود با نمایندگی شرکت تولید‌کننده تماس حاصل نمایید.

رنک مونت: یو پی اس‌های رک مونت عموما برای سرورها و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار گرفته و در کنار این تجهیزات در رک‌­های مخابرتی قرار می‌گیرد و برق مورد نیاز این تجهیزات را تامین می‌کند.

بله. اصولا می­‌توان با انتخاب باتری با ظرفیت بالاتر، مدت زمان برق­دهی را افزایش داد.

با توجه به اینکه تکنولوژی ساخت درانتخاب یوپی اس و عملکرد مناسب آن موثر است، اطلاعات بیشتر مقاله تفاوت‌ انواع یو پی اس می‌تواند برای شناسایی انواع یو پی اس‌های مختلف به شما کمک کند.

انواع باتری‌هایی که در دستگاه‌های یو پی اس به کار برده می‌شوند شامل باتری‌های نیکل کادمیوم، سرب اسید، سیلور آلکالین و لیتیوم است. در این میان مناسب‌ترین نوع باتری، باتری سرب است که مقرون به صرفه و با طول عمر قابل قبول است.

این فاصله زمانی قطع برق و وصل شدن به منبع برق اضطراری برای برخی از مصرف‌کننده‌ها حیاتی می‌باشد.

اسپایک معمولاً به دلیل بروز رعد و برق یا سایر اتفاقاتی می‌باشد که نهایتاً می‌تواند منجر به قطعی جریان برق شود ودر در نتیجه این اتفاق ممکن است دستگاه‌های الکترونیکی خاموش یا تخریب گردد و داده‌ها و اطلاعات از دسترس خارج شوند.

توجه به فضای کافی برای نصب، شرایط محیطی مثل میزان حرارت محیط، رطوبت و نویز، توجه به نوع اتصالات، مقطع کابل‌های ورودی و تجهیزات برق اضطراری خروجی و… ، اتصال بار به دستگاه و اتصال زمین برای از بین بردن نویز‌ها از جمله مواردی است که قبل از نصب باید مورد توجه قرار گیرند.

ضریب کم توان (با توان ظاهری بیشتر نسبت به توان واقعی) می‌تواند جریان مدار را افزایش داده و تلفات مدار را افزایش دهد.

به کمک یو پی اس‌های مناسب، تداوم عملکرد و کارکرد دقیق این تجهیزات بسیار حیاتی تضمین می‌شود.

در این بخش سعی کرده‌ایم تا به سوالات مهم و ضروری شما در موارد مربوط به یو پی اس، چه قبل از خرید و چه موقع استفاده از آن، پاسخ بدهیم.

تلفن‌های سنترال و تجهیزات مخابراتی و دوربین‌های مدار بسته

Report this wiki page